2012 m. balandžio 10 d., antradienis

Mano Velykos

        Tai ką, baigėsi šventės, bet 90% Lietuvos žmonių vis dar valgo kiaušinius ir užbaiginėja šventinius patiekalus. Per šias Velykas negaliu pasigirti rekordiniu suvalgytų kiaušinių skaičiumi, nes suvalgiau tik 3,5 kiaušinio (praeitais metais 11). Papasakosiu apie tai, ką gero nudirbau šiais metais.

        Šiais metais pirmą kartą išdrįsau dažyti kiaušinius su vašku. Ir ką galiu pasakyti, man mano dažymo būdas vistiek yra priimtinesnis, nes jau iš metų į metus jis naudojamas. Vašku nudažiau 8 kiaušinius, žydra, žalia, geltona ir oranžine spalvomis po 2.

       O dabar apie mano dažymo būdą, kuris perduodamas iš kartos į kartą mano šeimoje. Taip atrodė pasiruošimas dažymui. Daug svogūnų lukštų, petražolės (pabandžiau pirmą kartą, bet jos nedavė jokio rašto), braškių lapai, tujos šakelės, beržo lapeliai, žibutės žiedai, kiaušiniai kas be ko, medžiagėlės ir ryžiai, kurių nesimato. Ai siūlai dar.

         Paimu medžiagėlės gabaliuką, įdedu šiek tiek svogūnų lukštų, įspraudžiu per vidurį kiaušinį ir dekoruoju kaip tą sekundę susišauna. Viską uždengiu iš visršaus svogūnų lukštais ir susuku medžiagoje. Apsuku siūlu ir vualia.


         Įsipilu į puodą tiek vandens, kad apsemtų verdamus kiaušinius. Įdedu dažų du pakelius (šiaip dėjau tris, bet buvo per daug), du šaukštus maždaug acto ir puse šaukšto druskos, išmaišau, sudedu kiaušinius ir pastatau virti. O toliau jau pagal kiekvieno žmogaus norus, kas mėgsta skystus, kas pusiau, o kas kietus net mėlynu trynu (kaip aš). Galutinis vaizdas štai toks: kiaušiniai su įvairiais raštais ir nusispaudimais nuo lapų ir šakelių.

         Gražiausiais mano kiaušinis su ryškiom braškės lapelio gyslom.

        
           Kai su kiaušinių dažymu buvo baigta, užsimaniau dar iškepti keksiukus kiaušinio lukšte, kuriuos mačiau Ji žurnale. Padariau 5, nes gaila buvo kiaušinių daugiau, visgi brangūs bjaurybės šiais laikais. Kiaušiniuose viršuje padariau skylę nemažą, iškračiau kiaušinius, išploviau lukštus. Patepiau aliejum iš vidaus. Užmaišiau paprastą tešlą tik dar kokoso drožlių įdėjau, padalinau į dvi dalis. Į vieną iš jų įdėjau kakavos. Įtvirtinau lukštus stabiliai skardoje (į keksiukinė įpyliau kruopų ir įstačiau lukštus). Supyliau tešlą į vidų ir kepiau 180 laipsnių temperatūroje apie 15 minučių. Atvėsusius nulupau ir pamoviau ant pagaliukų.


          Taip ir baigėsi mano priešVelykiniai darbai. Ryte padariau juokingus kiškučius, kurie nebuvo panašūs į kiškučius, bet anyway visai skanūs.


         Antrą Velykų dieną mane džiugiai nustebino vienas iš mano kaktusų kolekcijos atstovas. Rebutia marsoneri, kartu atidarydama šių metų kaktusų žydėjimo sezoną.

         Laukiam Atvelykio ir daugiau žiedų!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą